hej hej

hej hej nu skände jag att det var på tiden att jag uppdaterade min blogg igen och den här gången är det på tiden att berätta någonting annat en det jag brukar göra så ska göra ett försök

den hära veckan har jag varigt på min praktik (min bil) som ligger i sollentuna och där går jag med en kille som kallas för frasse och hitils så har vi renoverat en motor och bytt kamräm på ett antal bilar
en dag så sa min handledare till mig att köra deras fyrhjulning och boxera in en bil som inte funkade och så bad dom mig att parkera om en bil som dom hadde stående på fel plats och så sa min handledare till mig att hämnta en bil när han tog och parkerade om en annan bil misstänker att han inte orkade gå tbx och hämnta den andra så jag fick göra det "roliga"

men men nu ska jag kolla på hannibal den sista filmen som är igentligen den första kånstigt nog

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0