24h

God morgon alla som läser detta.
nu har jag varigt vaken i 24 timmar och tror det kommer bli mera för jag är inte trött.
men sängen är väldigt frestande för det fins absolut inget att göra.
Men om jag lägger mig så är det kortare tid tills min älskling kommer hem<3
men om jag lägger mig så kommer det bli helt fel imorgon kväll (idag)

till min älskling:
du är den underbaraste jag har träffat, du är den vackraste som fins, du är den snällaste,
den gladaste personen jag har träffat på länge och jag hoppas det inte kommer ändras för det är helt underbart att vara med dig.
du är som du är det är det som är helt underbart.

Till den underbaraste som fins:
"du är som en drog för mig. du får mig att bli glad när ser dig, du får mig att må bra när jag är med dig, men du gör mig ledsen när jag måste gå."
tack för att du fins jag hoppas du inte kommer försvinna ur mitt liv, man kan säga att jag skulle göra allt för dig säg bara till så kommer jag och gör dig glad.

kan du inte komma hem nu jag saknar dig som fan gumman kom hem

ps: bilden är som bakrundsbild på min dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0